2009. június 23., kedd

Nyolc :)


Néha úgy érzem, elrepült egy perc alatt... Pedig dehogy volt ez egy perc! Ennyi gyönyörű élmény nem férhet bele egy percbe!

Nem tudok "rossz", vagy "kellemetlen" időszakra visszaemlékezni... Nem volt ilyen...

Ugyanolyan szerelmesek vagyunk egymásba, mint a legelején... Erre nagyon büszke vagyok... :)

Aki pedig jól ismer minket, az tudja, hogy ez a nyolc év nem is biztos, hogy "csak" nyolc... :)

Nagyon boldog vagyok, hogy a babánkkal együtt ünnepelhetünk ma este! :)

Szeretlek Papamacikám!


"Titkolni nem akarom, Ő nagyon kell,
Szívemből szeretem Őt, soha nem rejtem el.
Egy kicsit vad a világ, amikor átölel,
Legyen hosszú az éj, soha ne múljon el!
Titkolni nem akarom, mert nagyon kell,
Itt vagy, és csak az enyém, soha nem rejtem el.
Vár rám egy csodavilág, amikor átölel,
Legyen hosszú az éj, soha ne múljon el!"


8 megjegyzés:

Lili írta...

Nagyon sok boldogságot Nikócám! Ennél szebb nem is lehetne^^ Szeretlek<3

Nikóca írta...

Szia Drága Lilikém!

Köszönjük, nagyon drága vagy! Pont itt ügyködtem, amikor egyszercsak megjelent egy megjegyzés... :)
Én is szeretlek, egy drágaság vagy! :)

Puszika!

Nona írta...

Gratulálok az elmúlt 8 évhez, irigylésre méltó hogy nem tudsz visszaemlékezni egy rossz időszakra sem. Igazán büszke lehetsz magatokra, mert ez nem a véletlen műve, hanem két ember "munkája" kellett hozzá.

Kívánok még sok-sok szerelmetes évet, sok-sok csemetével!

Nikóca írta...

Drága Nona!
Hihetetlen, hogy Te mindig mennyire nagyon imádnivaló tudsz lenni!
Nagyon-nagyon jól estek a szavaid, köszönjük szépen a kedves szavakat!
Sok puszi Neked!

Life in London írta...

Szia Csajócám:)
Már írtam tegnap smst is nektek de itt is szívből gratula és még sok sok sok sok..boldogsságot :)

gabanyu írta...

Gratulálok nektek!:D

Ildinyó írta...

Annyira örülök Nektek! Nagyon sok jót kívánok!!!!!!!! Annyira rossz, hogy nem tudom nyomon követni az eseményeket! Nagyon hiányzik a gép meg a net, de remélem azért lesz majd valami hamarosan...
Millió puszit küldök és nagyon-nagyon vigyázz magadra, magatokra!!!!
Ildi

Nikóca írta...

Köszönöm Ildinyó, de jó, hogy itt vagy! :)
Remélem hamarosan visszatérsz közénk, mert nagyon hiányzol! :)
Puszillak, minden szépet és jót Nektek!