2009. június 4., csütörtök

Határtalan boldogság... :)

Eldöntöttem, hogy nem fogom hagyni, hogy bárki megijesszen és kétségeket ébresszen bennem a várandósságom alatt...
Természetesen pontosan tudom, hogy az illetőnek nem ez volt a célja, de arra kérek mindenkit, hogy mielőtt megfogalmaz egy-egy mondatot, gondoljon vissza arra, hogy Ő is volt kismama (vagy éppen most az), ezért tökéletesen meg kellene értenie a helyzetemet, és emlékeznie kellene arra, hogy egy hülye apróságból hová tud gondolatban eljutni a kismama...

Ha kell, normális hangnemben figyelmeztetem az illetőt, hogy nem szeretnék ilyesmiről hallani, és ha kérhetem, ne hozza rám a frászt, inkább legyen egy picit empatikusabb... Talán így mindenkinek világos lesz a képlet...

Megbízom az orvosomban, és szentírásnak veszem minden szavát, hiszen kiben másban bízhatnék még meg? Én azt gondolom (és Kriszta barátnőm is megerősített ebben), hogy pontosan megéreznék mindent, ami a babámmal történik, és már most tudom, hogy mi a jó Neki, és mi nem...

A múlt héten már megvolt az összes fontos vizsgálat, és persze így a kellemes része következhetett a dolognak: az ultrahang... A mi pici babókánk bizony már 11. hete lakik a pocakomban, és szemmel láthatóan nagyon jól érzi magát... :)

A pocakom már kerekedésnek indult, de szerintem ezt még csak az avatott szemek vehetik észre... Egyik este fürdés előtt tanulmányoztam, amikoris rájöttem, hogy bizony ez a kis pocak nem is pocak, hanem a mi kis minimanókánk! :)

A hétvégén Krisztámtól kaptam rengeteg kismamaruhát, ezeket próbálgattam, és megállapítottam, hogy majdnem mindegyik olyan, mintha rám öntötték volna! Alig várom már, hogy kitöltse őket a pocakom! :)

Sok jót hallottam már a Milupa terhességi krémről, aki ezt használta, annak egy csík sem maradt a pocakján, és ezt bizony a saját szememmel láttam... Persze ez is csak akkor lehet hatásos, ha a "kényes" helyeken (pocak, cici) már idejében elkezdjük használni! Ha van valakinek tapasztalata ezügyben, megköszönném, ha leírná!
Természetesen ha másmilyen krémet favorizáltok, azt is írjátok le, sosem lehet tudni, hogy kinek mi válik be! :)

Előre is köszönöm!

5 megjegyzés:

Lili írta...

Nagyon szép a kicsi manócska! Én nem értek ehhez a krémhez, de ha jót hallottál róla, akkor bátran használd és igaza van Krisztának!:] Biztos csinosak rajtad a kismamaruhák! Puszillak!

Nikóca írta...

Szia Lilikém!
De drága vagy! Tényleg szép ez a kismanó, de ugye mi Karival talán elfogultak vagyunk?!?!? :) Na jó, csak egy picikét... :)
Blogolódj Te is minél előbb, kíváncsi vagyok a vizsga-élményekre! :)
Puszpusz!

Life in London írta...

Szia Drágaságom..
Megkérdezhetem tőled hogy ki hozza rád a frászt?Akár priviben is..
Én tudod hogy nem szeretek erről beszélni meg nem is akarok nagyon de fölöslegesen nem szabad idegeskedni és ne is idegesítsen senki mert azzal árt neked/nektek igazán..ráadásul hidd ezt sajnos tapasztalat mondja ha bármi lenne azt te azonnal megéreznéd..és ezután ilyen téma tabu és remélem az illető is inkább erősít és segít minthogy elbizonytalanít.
Krém..hát én használtam..és láttad a hatását..de valóban jókat mondanak róla de ez leginkább genetikán múlik..bár a dokim szerint ha nem kentem volna akkor rosszabb lenne..megnézem majd van még belőle valahol.Az egyik barátnőm is ezt használta és neki is olyan mint az enyém..de ezzel csak jót teszel szóval használd csak:)
A kismama ruhákat örömmel (aranyos volt a Kari mikor mentetek el és mondott valamit..emlékszel?)és legyen szép nagy pocid amivel kitöltöd majd őket..és igenis van már ott pocak hiszen mindjárt 3hónapos a baba..hihetetlen mi?Fél év múlva ANYA leszel..SZERETLEK!!

Nikóca írta...

Szia Bébi!
A krém tuti (legalábbis én úgy gondolom), bár biztosan hozzájárul a genetika is, hogy ne legyen nagyon csíkos a pocak, viszont a lényege, amit sokan elfelejtenek, hogy naponta legalább 2-szer kell használni, és soha el nem felejteni, semmi esetre sem kihagyni...
Így szerintem biztosan szép marad a pocak... :)
De ezt majd megmondom egy pár hónap múlva... :)
Puszpusz!

gabanyu írta...

Szia!:)

Nagyon aranyos kis kép!:D Élvezzétek ki a csoda minden percét!