2009. június 9., kedd

Na ki lakik a pocakomban? :)

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én amióta tudom, hogy várandós vagyok, azóta vagyok biztos abban, hogy kislány lakik a pocakomban... Ez megmagyarázhatatlan, és megfoghatatlan dolog, nem tudom miért érzem így, de mindenképp ezt érzem...

Persze most gondolhatjátok azt, hogy biztosan kislányt szeretnénk, és azért programozom ezt magamba, de NEM! Egyáltalán nem, szimplán csak ez a megérzésem...

Igazából amikor még csak álmodoztam arról, hogy egyszer Anya leszek, mindig azt tartottam a legszerencsésebb helyzetnek, ha először kisfiú érkezik a családba, és akkor a kisebbik manónak, aki természetesen lány lesz - lesz egy bátyója, aki mindig vigyáz rá...
Tehát én mindig kisfiút szerettem volna elsőként szülni...

Most viszont azt érzem, hogy egyaránt örülnék egy kislánynak, vagy egy kisfiúnak is... De tényleg... Olyan mindegy, hogy milyen nemű a babóca, az a lényeg, hogy EGÉSZSÉGES legyen! Persze lehet ezt közhelynek, vagy sablon-szövegnek hallani, de ebben az esetben tényleg tökéletesen helyénvaló... Mert biztos vagyok benne, hogy minden Kismama és Kispapa csakis arra vágyik, hogy makkegészséges csöppsége szülessen... Ennél több nem is kell! :)
Bevallom, mindig egy picit furcsállottam, amikor azt hallottam, hogy egy Anyuka/Apuka bizony csak kislányt/kisfiút szeretne... Ezt sosem tudtam felfogni... Ez annyira nem lényeges szerintem! Ti hogy vagytok ezzel?

Különben is Kari arról álmodozik, hogy ketten legyenek a manócskák a pocakomban... Azt mondta az első ultrahangos képre, hogy biztosan egymás mögött vannak, és a legközelebbi ultrahangon mutatják meg magukat, hogy: "Hahó Anyuci és Apuci! Jól átvertünk Benneteket, mert bizony ketten vagyunk!" :)))))

Ezzel a gondolattal én is eljátszadoztam, mert tényleg szuper lenne... Mivel nagy esély van rá, hogy ikreket szülök valaha, így méginkább elgondolkodtam a dolgon, és megállapítottam, hogy szuper lenne, de ugyanakkor nagyon nehéz is...

Aki jól ismer, tudja, hogy van két ikertestvérem, és az Apukám családjában több ikerpár is született, tehát számoltunk azzal a lehetőséggel, hogy én is duplán babázódom majd... :)
Tényleg boldog lennék, bár én látom a helyzet árnyoldalait is - már ha lehet árnyoldalnak nevezni néhány nehézséget, amikor maga a dupla babaáldás ekkora boldogságot okoz...

Anyukámnak több segítsége is volt, hiszen még én sem voltam túl nagy, amikor megszülettek az öcsik (5 éves voltam), és ugye maradt a két pici baba ellátása, ami nem lehetett mindig zökkenőmentes...

Talán annak hihetetlen, aki nem rendelkezik ilyesfajta tapasztalattal, de bizony az ikrek mindig egyszerre éhesek, egyszerre tolják tele a pelust, egyszerre kell büfiztetni Őket, és természetesen szopizni is egyszerre szeretnének... És amíg nagyon picikék, ez sokkal több fáradság, mint egy babával...
A nagymamám nagyon sokat segített Anyukámnak, hogy minden zökkenőmentesen menjen, és ezért nagyon büszke vagyok rá! Ő az az Anyuka/Anyós (kinek mi :)))), aki ténylegesen nem szól bele semmibe, akivel tökéletes megértésben lehet együtt élni, és akitől minden segítségre számíthat az ember... Önzetlen, és szupermami! Imádom! :)

Csütörtökön megyünk a védőnőhöz, sajnos sok jót egyikükről sem hallottam, és még azt sem tudom, kihez fogok tartozni, de azért igyekszem bármilyen negatív gondolat nélkül beszélgetni Vele... :) Jövő héten újra megyünk baba-kukuccsra, már alig várom... :)

Elméletileg már nagyobb eséllyel lehetne megállapítani, hogy kisfiú, vagy kislány a kis minimanókánk, úgyhogy arra gyúrok, hogy talán megtudjuk az igazságot! :)
Egyébként ez is érdekes, mert amikor még nem volt baba a pocakomban, akkor azt gondoltam, hogy meglepetést szeretnék, nem szeretném tudni, hogy kisfiút, vagy kislányt várunk-e, de ez totálisan megváltozott - több okból is...
Pl. azért mert egy 4D-n, vagy babamozin már "laikus" szeme is láthatja, amit kell, tehát azt gondolom, hogy így is-úgy is kiderülne már a születése előtt a dolog... A 4D-től, és a babamozitól pedig nem szeretném megfosztani magunkat... Ez hatalmas élmény lesz! :)
Természetesen szeretnénk majd hazahozni DVD-n a legszebb filmet a világon! :)
Még jó, hogy már ilyen szuper technikák vannak! :)

Nézegettem azt is, hogy mikor érdemes 4D-re benevezni, szerintem már 3-4 hét múlva talán érdemes lesz... Tapasztalatok? Nagyon megköszönném, ha írnátok erről pár szót, mert lehet, hogy vannak ötleteitek, tippjeitek, amivel segíthetnétek... :) Előre is nagyon köszi mindenkinek! :)

Update: Ha jelent valamit a dolog, eddig minden barátnőmnek, rokonomnak pontosan meg tudtam mondani, hogy a megérzéseim alapján milyen nemű babája születik... Ez még akkor is igaz volt, amikor az orvos teljesen mást állított... Hmmmmm...? :) Érdekes, nem?

3 megjegyzés:

Life in London írta...

na csókolom:))
Én kisfiút érzek..nem tudom miért de bennem ez van..de való igaz hogy mindig bejött eddig amit jósoltál..én meg ilyen téren még nem szereztem tapasztalatot:))
Ikrek..én is annyira vágytam rá hogy nagyon...amilyen csodás olyan nehéz is lehet de ha van segítség akkor leginkább a csodás rész helyeződik előtérbe,neked pedig fantasztikus családod van akik sokat fognak majd segíteni neked.
Ez a babamozi nem tudom mi..:(
A 4dre mi 25hetesen mentünk,az előbb meg is néztük újra és küldtem neked emailt:)Nekünk 15perces volt a 4d és végigbőgtem:P
A többit emailben..szeretlek!

Lili írta...

Szia!
Annyira jó úgy olvasni ezt a bejegyzést, hogy ezeket már tudom rólad!:]
A többit amit szeretnék kérdezni/mondani, azt majd e-mailben, mert lenne egy kérdésem! Puszi!

gabanyu írta...

Én elejétől fogva fiút éreztem,és bejött,annak ellenére,hogy lányt szerettünk volna!:D
4d? Mi a 30. héten voltunk. Felejthetetlen élmény volt!