2009. június 5., péntek

Fotók a várandósság alatt...

A hétvégén Kriszta barátnőm csinált egy pár babás képet rólam... Persze a pocakom még nem játszott szerepet a képeken, inkább csak utaltunk a dologra, de azt hiszem teljesen felfogható a képek mondanivalója...

Annyit nevettünk, mert különböző pózokban ültem-feküdtem, és a Rékának mindig az a virág kellett volna, amit éppen a kezemben tartottam... Volt még egy ugyanolyan napraforgó, de az nem volt jó Neki, csak az, amelyikkel éppen fotózkodtunk... :) Bármit adtunk Neki, villámsebességgel eldobta, és ugyanolyan villámsebességgel beült az ölembe, vagy rámfeküdt, mi meg csak nevettünk-nevettünk-nevettünk... :)
A kis drága... A végén kiderült, hogy miért szeretett volna mindig bemászni a képbe, hát csak azért, mert Ő is szeretett volna ilyen fotót magáról! Amikor felkeltem a földről, gyorsan ledobta magát, és egyértelműen mutatta, hogy most Ő jön... Nagyon-nagyon édes volt, annyit nevettünk együtt! :)

Egyébként mindig szerettem volna, ha sok-sok fotó készül rólam a várandósság alatt... Biztos vagyok benne, hogy ezek lesznek azok a képek még tíz év múlva is, amelyeknek mindenképpen helyet kell kapniuk a fotóalbumban...

A múltkor nézegettem a youtube-on (már nem is tudom, hogy találtam rá) a pocakvideókat, és rájöttem, hogy nekem bizony ilyet kell csinálnom! :) A lényeg, hogy minden nap (szerintem elég hetente egyszer is) készüljön egy fotó ugyanazon a helyen, ugyanabban a pózban, akár még ugyanabban a ruhában is, és így egymás mellé illesztve a képeket egy videószerkesztőben mini-videót kapunk, ahol folyamatosan nő a pocakunk... :) Van egy nagy kedvencem, mindjárt beillesztem ide, szerintem nagyon jó ötlet volt, hogy a 40. hét után az újszülött babócával is ugyanarra a helyre állt, ugyanabban a pózban, nagyon megható látvány...

Íme:



Alig találtam meg, pedig meg voltam győződve róla, hogy elmentettem a kedvenceim közé a youtube-on, de mégsem... Így elég nehéz volt tűt keresni a szénakazalban, de sebaj! :)

Na, és akkor a sztárfotók (Kriszta nagyon ügyes, ugye?)

4 megjegyzés:

Lili írta...

Kriszta tényleg nagyon ügyes, gratulálok neki!:] Nagyon jó ez a videó is csak kicsit túl gyorsan váltakoztak benne a képek!:(
Puszillak!^^

Nona írta...

Szia!

Nagyon szépek a képek...sejtelmesek, mégis mindent elárulnak. Réka is nagyon édes:)

Csináljatok sok olyan képet is, amin mosolyogva nézel a fényképezőbe, de tényleg:)

Puszi

Life in London írta...

Szia Angyalkám:)
Olyan kis drága vagy hogy kietted a Rékát..hát igen sokat nevettünk..mondjuk mi mindig sokat nevetünk ha együtt vagyunk :))
Réka meg tündéri..ráadásul imád téged is a Karit is persze hogy ott akart lenni ő is és utánozni akart.
Remélem hogy még sok sok képet csinálhatok rólad/rólatok..nekem volt öröm hogy megengedted..és szépséges vagy mindegyiken..pici babó büszke lesz az anyukájára.
Jó ez a videó mondjuk tényleg túl gyors de ahogy ott álnnaka végén babával és aztán 3ban..nagyon aranyosak.
Sok puszi nektek!

gabanyu írta...

Nagyon gyönyörű képek!:D A fotósnak is gratula!