2009. június 3., szerda

Elkezdődött életünk legszebb időszaka... :)

Az egész egy gyönyörű májusi napon kezdődött... Egészen pontosan május 20-án... Ha egészen pontos akarok lenni, akkor azt mondom, hogy ezelőtt már jópár héttel biztosak voltunk benne, de az első "bizonyítékot" mégis csak ekkor tarthattam a kezemben... Szándékosan szerettem volna így... Nem szerettem volna folyton tesztelgetni, és csalódni, mert láttam néhány barátnőm, rokonom példáját, és én ki szerettem volna maradni ebből... Jól tettem... :) Csak egyetlen tesztet csináltam, és az azonnal megerősített abban, hogy bizony VÁRANDÓS lettem! :)
A teszt villámgyorsasággal adta a tudtomra, hogy bizony igaz a hír! Pedig ki akartam várni azt a pár percet, de amíg letettem a pultra máris pozitív lett... Repkedtem, és azonnal a telefonért nyúltam... Kari is nagyon boldog volt, aranyos emlék marad, amikor nyugodt hangon ezt mondta a telefonba: "Te meglepődtél? Én már pontosan tudtam, hogy babás vagy!"

Azt hiszem életünk leggyönyörűbb időszaka kezdődött el... Végre itt van velünk, akire régóta vágytunk már mindketten... Eddig is jöhetett volna, de a körülmények nem biztos, hogy a legmegfelelőbbek lettek volna... Most viszont minden adott ahhoz, hogy rettenetesen boldog gyermekkora legyen, olyan, amilyen nekem is volt... Ezt nyugodt szívvel kívánhatom minden gyerkőcnek, hiszen ha már feleannyira boldog és eseménydús a gyermekkora, mint nekem volt, akkor már boldog lehet...

Kari pedig a legjobb Apa lesz a világon, én ezt már 11 évvel ezelőtt is megállapítottam... Pedig akkor még igazán kis fiatalka volt...

Egy esküvőn találkoztunk, mesebeli körülmények között, és én azt hiszem abban a pillanatban beleszerettem, amikor először rám nézett... Ő is azt mondja, szerelem volt első látásra... :) Most is könnyek szöknek a szemembe, ha erre emlékezem... Soha senki iránt nem éreztem még így, és azt hiszem mindenkinek csak azt kívánhatom, hogy ilyen párja legyen, amilyen nekem van... :)

És mostmár itt hordom a pocakomban szerelmünk gyümölcsét... Lehet, hogy ez a pár hónap is ilyen gyorsan röppen majd el?

...

4 megjegyzés:

Life in London írta...

Na végre lehet írni kommentot:))
Nagyon meghatóan meséltél..
Puszillak

Lili írta...

Nagyon tetszik ez a bejegyzés:) Jók lennének azok a dvd-k, maximum átmásolom őket^^ Puszillak!

Nona írta...

Köszönöm hogy elkezdted írni ezt a blogot:) Sűrűn látogatok majd felétek!!!:)

Nikóca írta...

Köszi Nona, nagyon drága vagy! :)
Puszika!