2009. július 13., hétfő

Újra a régi vagyok... :)

Szuper érzés, hogy újra a régi lehetek... :)
A várandósságom elején eléggé "lelassultam", minden egy picit több időbe telt, mint általában, és ez rendesen ki is szívta minden energiám... Egy picit meg is ijedtem, hogy mi lesz, ha ez végig így marad, de szerencsésnek érzem magam, mert úgy érzem, vége... :) Persze lehet, hogy a 33-35. hét után ismét visszatér ez az állapot, na de az még egy picit odébb lesz... :) És akkor már úgyis más dolgokkal leszek elfoglalva, hiszen epekedve fogom várni a babókánkat... :) Na és ugye fő az optimizmus, ezt nem győzöm hangsúlyozni! :)



Úgy érzem, megtáltosodtam, és ez szuper érzés, mert ez vagyok én... Aki ismer, tudja, hogy én gyűlölöm a tétlenséget... Ha két órán keresztül nincs mit csinálnom, akkor már minden bajom van... Szörnyű volt, amikor folyamatosan azt éreztem, hogy álmos vagyok, és napközben ledőltem a kanapéra egy picit pihenni... Ez annyira nem én vagyok!
És most persze sokkal jobban is érzem magam, hogy egy időre megszűnt ez a dolog... :) Nem táplálok ám hiú reményeket, hiszen benne van a pakliban, hogy a várandósság vége felé ismét visszatér ez a dolog, és akkor már a pocak sem lesz piskóta, de maradok optimista, és azt mondom, hogy igenis bírni fogom a kiképzést, egészen végig, és nagyon jól fogom viselni minden percét a babavárásnak, ahogyan eddig is! :)

Annyi de annyi irigy emberrel találkozom, és igazából nem tudom mire vélni a "rosszindulatukat"... Azért tettem idézőjelbe a rosszindulat szócskát, mert lehetséges, hogy nem is szándékosan mondanak ilyen dolgokat, de úgy érzem, meggondolatlanok, és nem tudom, miért fáj az másnak, ha én jól viselem a várandósságom, és nincsenek rosszulléteim...
Van, aki el sem hiszi, hogy nincsenek rosszulléteim...
Én nem betegségként fogom fel a várandósságom, mint olyan sokan... Ez egy állapot, ami igenis nagyon áldásos, és számomra nincs benne semmi, ami "terhes" lenne... Gondolom észrevettétek, hogy nem is szeretem ezt a szót, és soha nem is használom... Persze lehet azt mondani, hogy sablon-duma, de én igenis úgy érzem, hogy a várandósságom nem terhesség, mert egyelőre semmilyen teher nincs rajtam...
(a rosszindulatú és irigy emberek ilyenkor szoktak valami hasonlót mondani):

"majd megtudod Te is, hogy mennyire áldásos ez az állapot, amikor akkora lesz a pocakod, hogy a cipődet sem tudod bekötni!", vagy:
"majd rájössz Te is, nem tudsz Te még semmit, mert nincs gyerkőcöd"..., vagy:
"aludd ki magad, amíg lehet, mert utána 2-3 évig biztosan nem fogod tudni ezt megtenni!", vagy:
"én sosem gondoltam volna, hogy ilyen nagyon nehéz lesz egy babával, Te is csak akkor fogod megtudni, ha már otthon lesz Veletek!"

Na, az ilyen mondatokat szeretem nagyon... :) Egyébként még a végtelenségig tudnám folytatni a sort, de nem teszem... Szerintem bárki beleolvas ebbe a naplóba, és éppen babát vár, netalántán az első babáját, mint én is, ennél a résznél biztosan bólogatni fog, ugyanis szerintem mindenkinek van egy (vagy ami még rosszabb: több) ilyen "kedves" ismerőse, aki igyekszik letörni a szarvát, és elvenni a kedvét mindentől...

Elmondom ám a titkom, nem tartom magamban! OPTIMIZMUS! Ebben minden benne van... Nem szeretem feleslegesen bevonzani a negatív dolgokat az életembe, ezért nem is állok pesszimistán a dolgokhoz, próbálok mindig minden tekintetben optimista maradni...
A gondolatnak teremtő ereje van, ezt soha ne felejtsük el! :)

Egyébként nekem sok-sok meggyőződésem van, amivel kapcsolatban senki de senki nem tud megingatni, mondhat, amit csak akar... Ezt sokan képtelenek elfogadni, és újabbnál újabb eszközökkel próbálkoznak, hogy nekem nehogy már ilyen rohadt jó legyen, és igenis változtassam meg a véleményem...

Ezekről majd később... :)

Visszatérve a megtáltosodásra, azt hiszem tegnap volt a "fordulópont"... Szombaton a Praktikerben voltunk, kellett még egy-két apróságot vennünk, hogy az összes ablakpárkány a helyére kerüljön, és le legyen élfóliázva... Ebből egyenesen következett az ablakpuceva, valamint a függönymosás, majd kanapé-elrángatás a helyéről - ha lúd, legyen kövér alapon... :) Amikor Kari bejött a kertből, csak nézett, hogy mit csináltam? :D Én meg nevetgéltem magamban, hogy felfordítottam az egész házat, de megérte! Számomra az egyik legistenibb illat az a frissen mosott függöny illata, méghozzá az aktuálisan kedvenc öblítőmmel, és semmiképpen sem spórolósan! :) Nagyon szeretem, ahogyan még nedvesen illatoznak az ablakokon...

Este még gyorsan összedobtam egy sütit (mivel napközben csak a főzésre tudtam egy kis időt szakítani a nagytakarítás közepette - ezt is villámtempóban csináltam)... Ebédre egyébként rántott cukkinit csináltam vegyes párolt zöldséggel, valamint sültkrumplival és tartármártással... A leves most elmaradt, így tudtam hamarabb összerakni az ebédet...

Este még csak fáradtnak sem éreztem magam, és szerencsére ma is bírom a kiképzést... Pedig folyamatosan találok ám ki magamnak rengeteg tennivalót... Szerintem Kari picit mérges lesz, ha ma hazajön, ugyanis tegnap este MEGTILTOTTA, hogy lenyírjam a füvet, mert nagyon meleget mondtak mára, de én fogtam a fűnyírót, és megcsináltam, Karinak csak a hátsó kert egy részét hagytam. Azt is csak azért, mert közben egy barátosnőm lepett meg, így arra az időre félredobtam a kertészkedést... Tényleg remélem, hogy ezentúl ez így lesz, és ugyanúgy bírni fogom a tempót, mint előtte...

Imádok babásnak lenni!

11 megjegyzés:

Life in London írta...

Szia Pocakoskám!

A terhesség 2.harmada a legkönnyebb..mondják a szakkönyvek és nálam így is volt..örülök hogy te is szuperül érzed magad és nem vagy rosszul..nagyon meleg lesz a héten,vigyázz nagyon magatokra!!!
Jelentem ezennel beállok az irigy és rosszindulatú ismerőseid közé mert a 4mondatból 2-t mondtam neked..és hidd el nem irigységből vagy rosszindulatból tettem ezt.Én biztosan nem.De levontam a következtetéseket..:)Ne haragudj ha ezzel megbántottalak bár érzem én hogy ez nem nekem szól..(remélem:P)
Én amúgy örültem volna ha valaki engem felkészít arra hogy vannak dolgok amik nehezek lesznek..pláne az első hetekben itthon a babával..többet aludtam volna ha valaki mondja hogy nem lesz nagyon rá lehetőségem.:P..én sok dologban hittem azt hogy tudom és volt babysitterként nagyon nagy önbizalommal indulhatok az anyaságnak.Háát..nekem sok új van a nap alatt..De ez én vagyok ugye.
Pont ma volt a reggeliben azt hiszem talán Szily Nóra mondta hogy a várandósság valóban csodálatos de ne mondja senki hogy nincsenek baromi nehéz pillanatok..De minden babavárás és minden ember más..nekem amúgy is körülményes volt az egész talán én azért látom ezt kicsit másképp.És azt hiszem mindenki csak a saját tapasztalataiból tud továbbadni a másiknak.De ne nem írogatom tele a blogod a lényeg hogy csodás anyának lenni és te biztosan nagyon jó anyuka leszel!
puszi nektek

Lili írta...

Szia!

Én örülök, hogy jól viseled a várandósságot, szerintem továbbra sem lesz belőle semmi baj. S ha fáradékonyabb is leszel, nem fogsz nagy ügyet csinálni belőle!:)

Mi is sokat vásárolunk itt-ott anyukámmal, járjuk a különböző fürdőszoba, padlólap és hasonló boltokat, úgyhogy.. Mély együttérzés:D

A minap jutott eszembe, hogy majd megejtünk egy túrát Nagykátára és beugrunk egy kávéra, amúgy is unatkozni szoktunk:D A múltkor épp el szerettünk volna vmerre menni és rátok gondoltunk, de akkor már 11-éjfél felé járt az idő s rájöttünk, hogy nincs benzin sem, meg persze olyan későn nem illendő zavarni, még ha a másik azt is mondja, hogy nem zavarok.

Örülök, hogy írtál, mindig olyan jó olvasni!
Puszillak!

Nikóca írta...

Kriszticskum...
Nem Rád gondoltam, mivel mostanában nem is nagyon "érintkezünk", így nem tudok Rólatok írni sajnos... :(
Az egy dolog, hogy Te is mondtál ezt-azt nekem, ami nem tetszett, de ennek akkor hangot is adtam, és megbeszéltük felnőtt ember módjára, szóval nincs gond... :)
Nem gondoltam, hogy rosszindulatú, vagy irigy lennél... Egészen másért született most ez a bekezdés, egyáltalán nem Neked szólt, egyáltalán nem gondolnám, hogy rosszindulatú, és irigy vagy...

Egyébként én nem örülök, ha "felkészítenek" arra, hogy milyen lesz otthon a babával, mert valljuk be őszintén, erre senki sem tud felkészíteni! Pont azért nem, mert senki sem tudja, hogy milyen lesz a MI BABÁNK! Nincs két egyforma baba, nincs két egyforma bioritmus, szóval nem is lehet kőbe vésni azt, hogy 2-3 évig nem fogok aludni...
Lehet, hogy pontosan azért nem szeretem ezeket a mondatokat, mert alapvetően optimista vagyok, és nem szeretem, ha valaki a negatív oldaláról közelíti meg a dolgokat, mert attól lelombozódom... Én nem vagyok az a fajta, aki azt mondja, hogy inkább készülök a rosszra, és kellemesen csalódjak, mert ha a jóra készülnék, akkor rosszabb lenne csalódni... Nos, én egyáltalán nem így látom... Én hiszem, és tudom, hogy ha optimistán állunk mindenhez, akkor bizony könnyebben is mennek majd a dolgaink... És ezt is ugyanúgy tiszteletben kell tartani, mint bármi mást... SZERINTEM...

Nem gondolom, hogy könnyű lesz a babával, de ki mondta, hogy Anyának és Apának lenni könnyű dolog? Szerintem mindenki tudja, hogy abban a pillanatban növünk fel, amikor megszületik a gyermekünk, ezzel én is tisztában vagyok... Sőt, azzal is, hogy egyelőre még sok mindent nem tudunk, amit egy év múlva már tudni fogunk...

Nyugodtan írd ám tele a blogom, mert szeretem, ha jönnek a kommentek! :)

Köszönöm szépen, hogy azt gondolod, jó Anya leszek! Ez rettenetesen jól esik a legjobb-tól! :)

Puszillak, hiányoztok! :(

Nikóca írta...

Lilisem!

Drága vagy nagyon! Most én is nagyon boldog vagyok, hogy ilyen jól viselem a várandósságom, aztán lehet, hogy a 3. trimeszterben már tényleg terhesnek érzem a dolgot... De azt sem bánom, az is szép emlék lesz majd, és mindig eszembe fog jutni minden egyes perc, ha a babánkra nézek... :)

Ha erre jártok, bármikor csörrents meg, a számom változatlan, és megbeszéljük a dolgot! :) Ha pont itthon vagyunk, akkor bármikor szívesen látunk!

Puszi Neked is!

Life in London írta...

Szia Babykém:)

(xx.xy.d..**.xyrwemcnn*_"xxyísyb..):P:P

Tudom ám hogy nem rám céloztál drágaság:)
Akkor ha nem baj írok sok megjegyzést hozzád..
Szívből kívánom neked hogy nagyon könnyű legyen továbbra is a kismamaság és az álatlános nehézségek kerüljenek el téged..:)
Hiányzol..szeretlek benneteket!

gabanyu írta...

Szia!:)

Hát igen eljött ez a szép időszak is!:)Örülök nagyon,hogy jól vagytok!
4D mikor lesz? Ez hányadik hét is?
Mi is terveztük a tesót,de közbejött egy komoly betegség nálam,amíg ez nincs tisztázva nem lehet róla szó sajnos!:(

Nikóca írta...

Szia Anita!

A babánk korát mindig láthatod a jobb oldalon a kis buborékban... Most éppen 18+2... :)
4D-re valószínűleg a jövő héten megyünk, mert minél nagyobb esélyt szeretnénk hagyni arra, hogy kiderülhessen, fiú, avagy lány lakik a pocakomban... :) Persze még így sem biztos, hogy szeretné megmutatni magát... :)

Szép napot Nektek!

Anita írta...

Szia!

Jól vagy? Rég írtál! Lehet már vmit tudni?

Anita írta...

Mi ez a csend???

Viktoria írta...

Szia,
nemrég találtam rá a blogodra. Elolvastam az elejétől a végéig és nagyon élveztem.
Remélem minden rendben van veletek.
Kár, hogy mostanában nem írsz....
Remélem nem hagytad végleg abba a blogot.
A férjemmel mi is babaprojekten dolgozunk. Jó olvasni más tapasztalatát

Nona írta...

Remélem nem hagyod végleg abba a blogírást, és ez csak egy átmeneti szünet!

Minden rendben van Veletek?:) Mi hír az apróságról?

Nona